En kalas dag :]



Nu är kalas dag nr 1 förbi.
Idag så har jag busat mest, sett på tvn, duschat och blivit fin i håret för mamma har klippt mig.
Väldans svårt dock att klippa min lugg rak med tanke på så som jag sitter och svänger med huvudet.
Bilderna ovan visar resultatet.


Jag har nog gått upp ngt kg för idag när jag skulle knäppa min väst längst ner på magen så flög knappen iväg haha ;)

Idag så kom min morfar med familj för att fira mig, jag fick ett paket med byxor, tröja & strumpor med alfons på.
Sen kom Gammel farmor & gammel farfar även med min nästkusin Johan, av dem fick jag en klänning och ett par pirat byxor och prinsess klistermärken.
Sen kom nästa och det var min gammel faster Justina med familj, jag fick två tröjor av dem.




Minsann så fick jag en förtidig present av lillebror idag som han var och köpte härom dagen :]
En bikini va det ju !! Perfekt.
Kan ju inte ha baddräkt om jag ska komma åt min knapp juh.
En bikini som jag dessutom kan se lättare själv hihi för den glittrar.



Ja faster Johanna är ju här denna helgen, så vi har myst lite ikväll :]
När det va nattedax så ville jag minsann inte sova, jag tyckte det var roligare att busa i sängen hihi.
Förväntas full till morgonbiti ju när mamma & pappa ska ge mig paketer på min födelsedag hihi.


Jag och faster Johanna

Men nu har jag minsann somnat, mamma har gjort vid tårtbotten som hon tyvär misslyckades med på ngt lustigt vis.. men den får gå att äta ändån ! Fick ju även minska ner på socker eftersom gammelmormor kommer imorgon.

Men nu ska jag minsann sova vidare !
Sov så gott
Så hör jag av mig imorgon och berättar om min födelsedag.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar ha varit en bra dag! :D



Kanon av lillebror att välja en så bra bikini ju.. Klart du ska se den!!



Mysigt med mys.. Ska bli kul att ses på måndag :D

2009-04-18 @ 23:49:39
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0