svåra val

finns inget annat jag hatar så mkt som jag hatar epilepsi.
och maktlösheten man besitter är så tuff :-(

Denna veckan har vi alla varit varann nära hela tiden, och jag har uppmärksamt sååååå mkt hos Mathilda vad som triggar epilepsin osv hos henne.

hur lätt är det... saker Mathilda älskar...triggar epilepsin.... vad fan väljer man... låter kanske alltid självklart att man väljer att bortse från de hon gillar så hennes ep inte triggas... men Nej jag tycker inte att valet är så himla lätt! hon måste

ju också få göra saker hon tycker om, vad har hon annars för liv? nä sen såklart vill man inte ha epn heller... men den är livet tyvärr... men nej det finns nog inga kloka val alls på denna punkten....
glädje och sorg!

tycker så synd om mitt hjärta, det gör verkligen ont i mig att se henne krampa så mkt hon nu gjort länge...å vetenskapen av att hon inte har ngn hjärnrytm....har epaktivitet hela tiden dygnet runt även om andra inte ser...

denna helvetes epilepsi!!! denna kväll var hopplös... en av kvällens kramperna som kom... som saktade ner.. å sedan drog till en rejäl kraft au osv.... stesolid! och sorg... å ngn timme där på...ett nytt anfall . ..... hopplöst!

på måndag rings det till sjukan... nu ska det mailas till läkaren, står inte ut! mitt hjärta gråter dagarna i ända... hur lycklig jag än ser ut att vara.


Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas ni får komma till Lund tidigare. <3

2014-07-11 @ 23:21:37
Postat av: Mia

Madelene min fina, du ser så stark å lycklig ut men jag ser i dina ögon hur tufft du har nu! Jag önska så att 'ni snart får komma in i en lugnare period!!! Den jäkla ep!!
Fina vackra Matilda <3

2014-07-12 @ 06:33:42
Postat av: Emma och Elin

Önskar ja kunde trolla så mathilda slapp den hemska jäkla fruktansvärda ep !!!

Har ni folk runt omkring som stöttar er i allt elände?

Har du hört talas om ostiopati ? Allternativ medicinsk behandling ?

Kram emma o Elin 🌸

2014-07-14 @ 04:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0