hoppet sänks...



att se sitt barn somna.... av narkotika läkemedel.... med sprängdröda ögon...helt lealös...snabb andad..... å en anfallslista som ser Skit ut varenda dag!

det är tyvärr en vanlig vardag.... vissa dagar är tuffare än andra... inatt är en natt som känns tuff..

jag önskar såå att du fick bli epilepsifri Mathilda! skiter blanka fan i om du inte kan gå stå krypa sitta prata osv... men den där epilepsin hade jag velat utrota för gott hos dig å alla andra som är drabbade!

Haft lchf kost sedan 29juni. undras hur lång tid man ska ge det.... en chans..
hoppet sänks...varje dag...
önskar såå att jag kunde byta med dig! å andra sidan är du den enda jag vet som klarar denna kamp så som du <3

imorgon får du en ny kompis, Nelly heter hon! det har vi längtat efter att få träffa äntligen!!! efter kontakt på instagram och facebook sedan ett bra tag tillbaka..

älskade mathilda, hoppas du kommer få en bra vecka!

love u

Kommentarer
Postat av: lenaandfamily

Hoppas ni får en fin vecka <3
Ser bra ut på bilderna på Instagram :)
Sen förstår jag att de inte säger allt <3
Kramar o hoppas epilepsin håller sej lugn för dej Mathilda <3

2014-07-10 @ 23:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0