Är så nöjd!

Nutribullet från Tvshop får verkligen en 10poängare!!! den mixar minsjäl allt!
Mathilda har inte varit så skraj med att äta riktig mat heller, fantastiskt!

hon levde ju på att äta vårt mat för många år sen nu, så det är ju lite främmande för henne nu.
pasta köttbullar ärtor va inte jättw poppis härom dagen, men det gick ner men inte så mkt då dumma epilepsin ställde till det. så blev i slangen sedan!







idag blev det tacos, för första gången i hennes liv åt hon tacos!! Det anade jag att hon skulle gilla då hon alltid gillat kryddad mat. Å det var ju tacos sås med, så det gick verkligen hem. hon åt hälften själv :-) super bra! sen så började hon bli trött i mun typ så istället för mata vidare, så stoppade vi där så det ska vara positivt och gav resten i slangen :-)

Mammas stolthet <3






så här bra har jag aldrig lyckats få mat förut med ngn av mina andra mixer osv. denna är verkligen Kanon! är så nöjd!!













Kommentarer
Postat av: lenaandfamily

Åh så härligt!
Blev så glad när jag läste om tacos, att Du gillar kryddstark mat Mathilda <3
Tänk vilken tur Mamma hittade denna Nutribullet så du får äta allt möjligt gott <3 :)
Kram! Lena.

2014-02-02 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0