mirakel

Snart har vi en flicka här hemma som blir 9år, på lördag! Vad tiden går!! (det har jag nog nämt tusen ggr). 
 
Allra helst vill jag ge henne ett eget hus på tomten, alla hjälpmedel som finns i andra delar av landet men inte i skåne som vi vill ha!! 
Anfallsfrihet, förmågan att berätta när ngt e rätt/fel & vad man kan hjälpa henne med.....
 
Istället får jag väl köpa lite kläder.... Å annat smått å gott... Lite folie som prasslar kanske... 
 
 
Finaste bästa Mathilda! Tänk att ett mirakel som dig är MIN!!!! 

Kommentarer
Postat av: mia

Ja. Visst är det sjukt vad tiden går. Du ger henne allt hon behöver redan, hade hon nog sagt om hon kunnat

2014-04-15 @ 23:23:05
Postat av: Josefine

Vad är det för hjälpmedel du saknar i Skåne?
Grattis till henne!!

2014-04-16 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0