Förföljer henne...

Fick idag veta svar på röntgen som gjordes i tisdags. Bättre svar än väntat, sånt känns så underbart! Även om det inte är svaret man önskar egentligen...

Mathilda har en rotation i bröstryggen med 30% C-böj.. INGEN skolios, ryggraden är rak!! Meeeen det kan ju utveckla det såklart.
MEN allt handlar om hur noga vi alla är som har hand om henne med hur hon sitter står osv, så att hon ALLTID placeras med rak rygg!!
Själv så stirrar jag mig blind och blir tokig när jag ska sätta henne eller liknande, VILL verkligen inte att hon blir sämre... De tyckte att hon satt jätte bra i sin rullstol, åh jag som inte är nöjd?? Men jaja hon är väl rak i den då :-) när man sätter henne rätt iaf..

Ska även bygga på ståskalet lite inom kort.

Fick med hos badlyftsynke hem :-) kanon! Och placeringskudden :-) och nästa vecka får fröken ny duschstol!

Men så avslutade hjärtat vistelsen med ....... :'-(
Dem förföljer henne hela dagarna mer och mer nu.... Hoppas snart läkaren finner allt han behöver å läst klart så fröken kan trappa in mediciner snart!!! ♥♥

Ngn som skaffat hängbiljett? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0