Epilepsi MÖG

Helgen blev förfärlig, en helg full med epilepsianfall för mitt hjärta Mathilda.

Var i kontakt med läkaren igår, en läkare som bestämmer över henner när det gäller oss håller på att "plugga" å gå igenom allt kring Mathilda från start till nu för att förhoppningsvis hitta ngn bättre medicin.

Men vad de berättade som jag kanske helst inte hade velat höra :-(
"Alla EEG genom mathildas 8år har ju varit fruktansvärda... Men årets senaste EEG va de värsta :'-(
Bara hoppas de hittar ngn medicin snabbt snart så min tjej slipper leva på stesolid ❤❤❤

Älskar dig mitt hjärta


Men sån styrka det finns i Mathilda, trots allt är hon nog en av de lyckligaste i världen ❤


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej. Fantastisk blogg du har :-) hitta den av en händelse när jag googla runt i dag Kan inte sluta läsa !, jag har en 10 årig dotter med medfödd hjärnskada och svår ep , känner igen allt du skriver.. Vet inte vad din dotter har för ep mediciner ( inte hunnit läsa så långt än;-) kanske står nånstans vill bara berätta att min dotter fick Frisium för 6 mån sen plus att hon har keppra och ergenyl,,, hon vart näst intill krympfri inom loppet av 2 mån!!! Du får gärna maila mig om du vill :-) många kramar till er,

2013-09-10 @ 16:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0