Att svika sina barn är usch!



Utslagen hjälte efter dumma hjärnspöken på besök.

Idag har vi hämtat ut ny sorts behovsmedicin till fröken, hoppas den är bra ! 

Hjärnspökena kommer oinbjudna hur ofta som helst, oh det är så tjåligt! 
De slår ut min sessa på bara några minut ibland och sen får man inte se hennes vackra små blå på ett par timmar, orättvist att en fin flicka ska behöva ha det så här <3 

Idag blev vi assistanslösa, och som alltid har vi en förmåga att bli det när vi lovat de andra barnen något som Mathilda inte kan vara med på riktigt eller liknande. 
Sen råkar vi bara ha en bil, men tanken är att skaffa en till... Och vara här ute på landet utan bil med fina sessan det är jag inte, då jag snabbt vill kunna köra om det äe något! 

Så först va det väldigt mörkt att kanske få svika sin son OMIGEN att de kanske inte kunde bli ngn fotboll ikväll för han... 
Men tack och lov för finaste vänner som ställer upp för en i alla väder så gott de kan, evigt tacksam Caroline för din hjälp idag. Att komma hit hjälpa mig passa Mira så jag kunde ta hand om Mathilda, och att det kändes tryggt med en bil här medans papsen & Casper kunde köra iväg. Vi slapp svika vår son denna torsdag, det känns skönt i magen <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0