Hjärnspöken

Medicin e ökad, och imorgon får hon även nya morgondosen. Hoppas hon kommer må relativt bra min finaste Mathilda!

Hon ligger i sin säng och har massa epilepsi aktivitet, ingen ro alls min tjej. Önskar jag kunde byta med dig!!!
Ta alla dina krämpor och du alltid få leva som en prinsessa!
Vill vara med dig dygnet runt, varenda sekund nu när jag verkligen vet hur din hjärna rullar på med massa hjärnspöken hela dygnen :-(

Kommer kännas som en lååång väntan att läkaren ska ringa igen, de har påbörjat en ny utredning igen... Vad min tjej kan behöva. Läkaren är noga med att berätta att man inte alls ngnsin kan räkna med en anfallsfrihet för denna lilla dam ....
Vääänta och hoppas på under... Att de kommer fram till något bra!

Inte undran på att mathilda varit så deprimerad på senaste tiden :-(

Medicinbyten, vns operation, ketogen.....huaaa vi får se vart vi hamnar denna gång..

Fina bästa Mathilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0