Rädd

Händer en massa i vardan nu. Marsmånad är alltid en månad full av olika tider på sjukhus, barnhab osv.. Jag själv måste ha bearbetat en grej väldigt bra då jag nästan glömt det att jag för ett halvårsen hade början till cancer, som jag då op för och nu är det dags i mars för halvårs kontroll, rädd jag blev när brevet kom å rädd över att jag faktiskt hade förträngt det hela...! Men men man har ju en hel del annat i tankarna så allt slår väl ut allt på ngt vis. Fröken fis har bäcken röntgen å så ska hon till handrehab å ökning av medicin pågår även, jävla skit hjärnspökena!! ❤


Kommentarer
Postat av: Jens

Shit pom frit!!!

2013-02-27 @ 08:31:05
Postat av: Anna

Hej,
Letade länge efter er, nytt försök idag och här är ni! Så glad jag blev att återigen få läsa om Mathilda!

2013-02-27 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0