Ännu igen Klarade jag mig!

Hej på er alla!
Det var jätte längesen jag skrev, jag vet inte riktigt vad mamma fick för sig egentligen. För det är väl klart att jag ska blogga??!
Ajja nu är jag här varjefall...
Om jag hade orkat skulle jag kunna babbla upp en hel massa som hänt, men det får nog komma pö om pö.
 
Nåja,
Mamma har alltid varit så himla nojjig över att vi måste bo nära stan för min skull, nära till sjukhus, hab.. allt! MEN nu har vi äntligen flyttat, Oh jag trivs så mycket bättre här och sover mycket bättre. Även så har jag snart två rum, inte illa pinkat ;-) Ett sovrum och ett träningsrum, DET har varit mammas dröm sedan den dagen hon "förstog" att jag föralltid kommer vara i behov av alla dess olika träningar & övningar för att jag ska må som bäst och få allt jag behöver för att fungera helt enkelt. Nu är mammas önskan uppfylld, ÄVEN min! Nu kan jag ju sjunga snart så mkt jag vill om nätterna utan att störa mina småsyskon, för mitt sovrum är "placerat" en bit ifrån deras rum just av anledning att jag kan vara vääääldigt högljud även nattetid. Men tycker man om att tralla så gör man ;-)
Nu bor vi en bit ifrån centrala stan och vi alla trivs som fiskar i vatten! På en liten gård som dessutom ligger nära en framtid högskola för min del! Just nu är jag bara glad över att få åka taxi så mycket som jag får göra nu, och ännu roligare eftersom jag tycker om min taxichaffis så mkt, Hoppas de aldrig byter!
 
 
Oh jag har redan provat om ambulansen kan komma snabbt hit, för det har ju varit en av mammas rädslor. Men inte kan man leva på rädslor liksom, mammor är såååå tramsiga!!
Ambulansen skötte sig snyggt och kom snabbt som attan för att hjälpa mig iaf.
Fick någon form av JÄTTE slembildning och kunde inte själv handskas med det alls, tappade andan och av paniken jag fick så blev det ett JÄTTE epilepsianfall.... JA katastof!!!
Men HÄR är jag, Ännu igen klarade jag mig!!!
..Tack oh Lov för dygnet runt assistans!
 
 KRAM Den snart 8årige Mathilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0