En jävla kväll...

Plötsligt kommer ass rusandes när jag byter blöja på mira... Tar mira å skickar ut mig i köket.. 

Mathilda fick ett stort anfall.. Andningsuppehåll å hela skitet... 

En liten stund efter vaknar hon upp med typ "skratt (ep) anfall"...

En timme senare får hon yttligare ett anfall... 

Tänkte .. Neej vill inte ge henne dessa dumma mediciner... Inte än... Detta går om... 

En timme därpå kommer nästa stora anfall med andningsuppehåll å då sa magkänslan.... NU måste du ge akutmedicin... 

Man vill inte behöva ge sina barn "narkotika" den sanna verkligheten... 
Men dessa serieanfall... Ja de måste ha lite hjälp... 
Nu får de inte bli mer ikväll... För då blir det 112... Åh nej det är ju inte alls en önskan ! 

Låt resten av denna skit kvällen vara lugn för Mathilda <3 

Älskar dig bästa vackra du! 







Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag jobbar som assistent till en tjej och kan inte annat än beundra dig och alla andra mammor som kämpar som djur för att barnen ska få det bra och ha rätt till allt som alla andra barn har. Ville bara tacka för att jag fick läsa en fantastisk blogg och jag håller tummarna att anfallen är färdiga i alla fall för ett tag framöver!
God jul och fortsätt kämpa!

Kramar!

2013-12-05 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0