Älskade Musse



Idag fann vi mathildas (vår) älskade Musse på vägen.... Livlös... Så fruktansvärt och även Barnen såg honom, ingen vacker syn och det är inte alls den bilden man ville minnas. 

Musse var verkligen en alldeles speciell katt, sådan personlighet som var så underbar. 

På väg för att lämna barnen imorse så försökte jag hålla mig för gråt men brast totalt och Mira blev så orolig över att jag grät, stackaren <3 

Älskade Musse, Vad skulle du helt plötsligt göra på vägen!! Du som alltid ränner runt på åkrarna å jagar, eller myser i soffan med mera... 

Usch vad detta gjorde ont, usch för denna dag! 

Alltid i våra hjärtan musse ! <3 du var så perfekt! 
R.I.P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det finns inga ord i världen som kan ta bort de fruktansvärda känslorna i kroppen en sorgens dag :'( Jag tänker på och sörjer med er! Finaste Musse, vila i frid!

2013-12-02 @ 13:31:07
URL: http://nattstad.se/ioana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0