Undras...

Idag så har mitt medicinskåp fyllts på ordentligt med allt! Och sondmat är beställd också..

Undras om jag någonsin kommer kunna leva på att äta med munnen igen någon gång i mitt liv....
Hoppet finns varjefall! Sötsaker är rätt gott varjefall ;-)

Idag är en medicin nedsänkt som igen ska sänkas snart igen, den ska ju bort helt. Nerverna utanpå kroppen, Man vet aldrig vad för slags anfall det kan bjudas på ju :-/ Men vi håller hoppet uppe på att nedsänkningen ska gå bra för att sen trappa in en ny medicin.

Min nya sondmat jag börjat med för ngr veckor sen fungerar bra, eller ja den funkar som den andra. Men i den nya får jag mer energi och mer av vissa vitaminer och kalcium som jag behöver mer av.
Men att komma ifrån maghjälpmedel kommer nog aldrig hända, rör man inte sig så mycket så sätts ju inte heller tarmarna igång så mkt... Tyvär.
Tråk att kristianstadkommum inte kan tänka sig att köpa in något bra hjälpmedel där barn som mig kan röra sig i, finns ett jätte bra hjälpmedel där man spänner fast sig sen sätter man igång den, så man får samma rörelser som när man går! En sån skulle jag vilja ha!!! Men snåla kristianstad!!!! Minns inte vad hjälpmedlet heter, men verka super bra!!!

Varit rätt så nöjd sedan lägerveckan, den gav mig nog massor av positiv energi :-) oxo mamma även ;-)

Snart så drar skolan igång igen, sen är det inte länge kvar till höstlov ;-D oh sen jul lov! Hösten går så himla fort! I vinter ska assarna jädrari få jobba hihihi dra mig i pulkan! ;-)

Huaaa nä vi får väl ha värme kvar ett tag till kanske !

Hajhaj
/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0