Ljusare tider

Hej hopp

Här går det mot ljusare tider även om hösten snart kommer!
Mathilda som har varit surig,ledsen- Deprimerad något år... Har plötsligt börjat bli sig själv MER Å MER!
Åh jag, Ja JAG är världens lyckligaste Mamma!!! Massor av leenden och skratt bjuder minMathilda på igen, precis som sitt gamla Jag som nu börjar komma tillbaka, JAG ÄR SÅ GLAD!

På senaste året har hon inte varit så intresserad av nååågot nästan!
Men odag räckte det exempel med att jag plockade en tomat där ute, kom in med den och hon fick lukta och känna på den och hon var "så mä" och så glad, leenden å glädjen lyste i hennes ögon över hur mkt hon uppskattade tomaten ❤
Underbara Unge, Äntligen!!!

Från de ena till de andra, så Har mathilda fått en rotation i kroppen - hennes bröstkorg bucklar ut i ryggen på ena sidan i snea lägen.
Vi har upptäckte det mkt tidigt så vi får hoppas de inte blir värre än så.

Idag kom varjefall tid till röntgen och till ortopedkonsult!

Älskade barn! ❤


Kommentarer
Postat av: areti "Titti" mursu

Har suttit o läst o tittat på bilder på eran supersöta prinsessa, känner igen mej sååå mycket i era jobbiga stunder och lyckliga. Jag har själv en liten prins som har en cp-skada och utvecklingstörning.

2013-08-24 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0