Hjälpmedelcentralen & Barnhabiliteringen

Nu är hon fast!
Jaa men ser inte det som negativt alls!

Hon behöver det och Måste det.
Ser jag någon annan slarva med hur hon sitter eller om man struntat sätta fast henne kommer jag visa min arga sida, trött på noncharlans!!!

Hoppas att alla runt Mathilda, om så skolpersonal eller hemmapersonal begriper snart till 110% vem fan som bestämmer och vet bäst! Är trött som fan på att bli överrumplad och noncharlerad. Att göra som jag säger och inget annat!!!!
För vem vet barns bästa om inte föräldrarna???????

Lyssna på mig, förstå, sluta noncharlera, eller låta henne va ledig - det skadar Mathilda mer än ledighet!!!

Man pallar inte strida dygnet runt året runt, kan de inte bara va enkelt och lyssna å göra som jag säger????
Buuuhuuuu

Får ta ett snack med ngn på skolan, för det får minsjäl böi ordning på torpet ja även hempersonalen givetvis. Man känner sig så tydlig, bruka få beröm över min tydlighet å alltid fått det.... Men vet inte??? Ngnstans så känns de som man ibland vill ta Mathilda dygnet runt, för visst mår hon bra av att komma hemifrån å va utan mamma ibland... Men inte på alla plan kan jag lova, å då handlar det om dem livsfarliga planerna ... Så jävla typiskt! Vill känna mig trygg var hon än är med eller utan mig!

Säger jag en sak så är de tydligen svårt att bara ta det, frågesättas å att man ändå inte gör som jag säger... Jobbigt!

Men men thats the life tydligen... Det är svårt att vara beroende av massor av människor :'-(

Finste bästaste Mathilda, Mamma slutar aldrig ngnsin kämpa för dig! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0