Imponerad

Hej på er,
 
Blir imponerad över hur många som går in på min blogg dagligen trots jag knappt varit här.
Men jag och mamma ska nog börja skriva en del igen tror jag, det kan behövas.
 
Inom kort blir det ändringar på mina rutiner. Jag kommer att sluta tidigare på fritids ett par dagar i veckan då mamma och fler märkt hur sur och tvär jag blivit och är så trött att jag inte alls vill något mer när jag kommer hem ibland. Så det blir att få mer hemmatid! Och alldeles perfekt nu när det blir ljusare ute med så jag hinner vara ute mera.
 
Suttit och läst igenom en del här på bloggen ikväll om mammas och mina känslor. Många känslor som alltid verka komma och gå.
 
Jag har jäätte mkt problem med knappen just nu, massa granulom och lapiseringar.. aj aj aj ! :-(
 
Men nu har jag faktiskt inte så mkt mer att skriva om ikväll, inte mer än att jag snart fyller 8år :-D
 
KRAM MATHILDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0