ÄNTLIGEN!

Varit i skolan idag, precis som alla andra dagar. Haft en bra och glad dag!
Direkt efter skolan så fick jag, mamma och ass ett besök. En tjej som söker jobb här, som ska hälsa på mig några timmar nästa vecka för att hon & vi ska känna över det hela. Behöver ha in lite mer folk, men något som känns som det kvittar ibland.. för hur mkt folk vi än har haft ngnsin så hamnar vi alltid utan ass någon gång, inte acceptabelt, men vad göra? Därav hoppas vi nu på denna tjej, att hon tycker det är något och att vi ska tycka om henne. Så vi får in en till iallafall. :)

Varit ett jätte skönt väder idag!!!
Så det bjöd mig, ass, mina syskon, mamma och Essa på en promenad. Vi hamnade på lekplatsen också, så tråkiga lekplatser härom kring.. soom jag läääängtar tills vi flyttar!! Inte länge kvar nu ju.. Snart granne med min bästis!! :-D



Essa fick öva på passivitet, Att ligga åh titta på när mina syskon sprang runt & lekte + mamma ;) Men det är ingen övning för Essa längre, det är en färdighet :) Hon är så duktig!! Men trots färdighet så övas det ofta ändå olika passivitet, då det är viktig övning anser vi här hemma. Och det finns ju mängder med situationer för sådan övning.



Kan man inte ta sig ner till gräset så får ju gräset ta sig upp ;-) Oh neeej jag sover inte, jag solar :-) Nu har ju det efterlängtade vädret börjat komma, även om vintern också är mysigt så är ju våren det bästa!





Om man inte kan se vad det är för något så får man ju smaka ;) Mums så gott med jord ;)



2 sekunder efter denna bild så hade jag inte mer ngn mössa.... Lillaaaasyster......



Min världens finaste Essa <3

Haft en jätte mysig dag! Bus med syskonen, och när Mira lagt sig så såg jag & lillebror på film i soffan tsm <3 och snart när vi flyttar så kan jag ÄNTLIGEN komma in på hans rum och leka :-D Kan ju inte det nu då han har sovrum på övervåningen :-( och dit kommer ju inte jag.... blir så bra med enplan snart :-D !

Imorgon hoppas vi på solsken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0