Yeehoo!

Efter en vanlig dag så här, så avslutar jag dagen med filmtittande med lillebror på mitt rum. Så avslutas nästan varje kväll nu för tiden, lillebror släpper in mig lite mer på livet nu mera :-D



Trots systemkamera i hemmet så använder mamma såå sällan den, blir tråkiga mobilfoton :(



Idag har mamma gjort vid bloggen lite, för lite uppfräschning behövs ju ibland!
Lila döskallar blev ju fräsigt.

Fick idag veta att jag kommer få följa med till Ölands djurpark i sommar, yehhooo! Familjen provar ju alla saker utan mig först så de vet att de funkar ta med mig, tyvär är inte denna värld så handikappanpassad alltid.
Men Ölands djurpark och safaristugorna där är kanon märkte familjen i sommras, så jag får åka med och titta alla djuren & kanske klappa några?! :) Och bada samt åka karuseller, yehoo va jag längtar.. Är ju ett taaaaaag dit, men tiden går ju så fort.



Djur ger mig så mycket energi, jag blir liksom mer "vaken". Och det är sååå gosigt med djur, kanske inte djuret på bilden ovan är så gosigt ;) Men katter & hundar exempel..
Hästar kan jag inte påstå jag blir "vaken" av för på dem somnar jag ju hahaha..



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Busan<3 va mysigt att åka på semester men hela familjen. ha en bra helg så ses vi på torsdag

Kram kram

2012-01-07 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0