Nyårsafton

Hej år 2012 !
Nytt år var det ja, vad är skillnanden egentligen ? Jo det är ju bara ett halv år kvar i årskurs "0" för min del, sen börjar jag ju i 1:an till hösten :-D Då börjar skolplikten minsann!

Vi hade huset fullt igår på middag & efterrätt som smakade toppen! Och mysigt sällskap av familjen Karlsson.



Nyårsmiddagen:
Mammas egna potatisgratäng med mozzarella
Helstekt ytterfilé
Sallad & rödvinsås



Jag åt bara av potatisgratängen & rödvinsås så svårt o få det andra riktigt mossat & mixad mat är jag inte alltid så förtjust i..
Sen fick vi chesecake till efterrätt som mamma gjort, den va hiiiiiiimla god !!!



Jag hade en jätte bra nyårsafton, blev mycket kel med Mia i soffan & mamsen.
Och jag gick inte o la mig för än vid 23 ;)








Imorgon ska mamma ringa o anmäla mig till badet :-D SÅ SKOJ! Ja längtar till baddag nr: 1 !!

Har ni några nyårslöften??
Jag önskar att mitt nyårs löfte kunde varit att inte få några ep anfall....
Istället tycker mamma att jag kan ha nyårslöfte att sova om nätterna varenda natt ;) Tråkigt hon ska va då!


Ett bra tag har jag hållt på med en obehaglig sak, tycker mamma iallafall...
På nattetid har jag börjat lägga mig på magen och ansiktet neråt... första gg mamma såg detta för några månader sen så trodde mamma att jag lekte... men när ja sedan började låta väldigt obehagligt.. så vände mamma på mig och insåg att jag börjat med en MKT DUM GREJ!!
Och det är att ligga med huvudet neråt och kväva mig själv om ingen annan flyttar på mig så jag får luft.. För jag tänker inte lyfta upp huvet iallafall!
Väääääldigt dum grej tycker mamma!

Nästa vecka börjar skolan på riktigt igen, de e ju på tiden!!!!

Godnatt/Mathilda


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för en trevlig kväll o mys-stund i soffan! Tur ni har natt-vak så någon kan förhindra dina dumheter :)

Nyårslöften ska man inte ha. De brukar aldrig hållas, haha

2012-01-02 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0