STORT TACK!

Hooooojoj så trött jag vart idag också efter fritids.. ja de kommer nog bli många trötta dagar när skolan drar igång på riktigt nästa vecka. På tok för mkt ledighet, så här mycket får det aldrig bli igen, får bli mer fritids vid ledigheterna då jag hamnar i fel rytmen.

Imorgon är de mammadag, mamma som jobbar med mig imorgon.
Jag & lillebror med ass har byggt kojja idag på rummet av mina blöjkartonger som kom med leverans idag.
Hihi så skoj, tak och allting :)

Så nu är det slutet på lovet, i nästa vecka drar vardagen igång igen. Härligt!! Det mår väl ändå alla bäst av egentligen att inte ha en massa lov, man ska inte ha för mkt fritid det är för tråkigt :-)

Året har börjat väldigt bra för familjen här hemma, känns som det kommer bli ett kanon år 2012.
Man lär sig med åren hur man ska välja i livet, hur man ska leva, vad man tycker om att göra, vad man inte trivs med... så egentligen så kan det ju inte bli mer än bättre för var år som går.. ellerhur?! :-)

Visst är de väl tråkigt att få bekräftat att det finns människor som inte bryr sig om en, men vi mår precis lika bra ändå allihop.. man ska inte ödsla energi på tråkigt ting som händer, sopa och gå vidare! Handlar om att ge & ta här i livet!

Tack till Familjen Andersson/Wallgren som gett gåvor till min insamling för barnhjärnan på hjärnfonden, STORT TACK! <3

Gå in här om ni vill hjälpa mig--> min insamling <--- för att hjälpa mig samla in pengar för forskning!

Kommentarer
Postat av: petra-tvillingmamma

Nog fler som bryr sig om er än som inte =) Hoppas jag iallafall =)



tack för tipset, men blir tapet iaf=)



kram

2012-01-05 @ 20:17:27
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: petra-tvillingmamma

och ja du har så rätt så, typ alla bloggar man läser är allt så perfekt!! det retar ihjäl mig dagar som denna!

=)

2012-01-05 @ 20:34:05
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: petra-tvillingmamma

hehe ja det är nog den de blir, om den finns kvar.

Men nyfiken blev jag hur du menar med minst praktisk? =)

2012-01-05 @ 21:46:09
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: petra-tvillingmamma

Okej var det bara det =) hehe, tur då att det varken äts eller dricks av barn i soffan hemma =)

ÄN ;) kommer väl det med..



Glömde svara innan, vi flyttar 1 februari men har denna lägenheten kvar till 1 mars =)

2012-01-05 @ 22:03:02
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0