Massor av positiv energi & käääärlek

Natten till idag så har Jennie sovit över hos oss, mys på fredagkväll & lördagmorgon goosigt!
Här ser jag på film i mitt rum :)



Såhär ser min techtalk ut nu, lite nya bilder/ljud :)



En dag så ska mamma spela in ljuden på film till er så ni kan få höra vad jag har för ljud kopplat till de olika ting.
Ikväll har det blivit massa mys med mamsen & papsen i soffan, egentid gillas när syskon sover ;)

Essa har idag fått gå i skogen på eftermiddagen, vi skulle egentligen åkt till skogen på förmiddagen med kusiner men så nu har pappa tagit över mammas förkylning och ni vet ju män... mamma säger dem tål inte att vara förkylda ;) hihi...
Essa trivdes och tyckte det var jätte kul, blev ju bara en liten tur hon orkar ju verkligen inte alls långt ÄN ;) Mötte på lite hundar också som hon dock inte brydde sig om. Mamma blir dock trött när massa folk tror de ska få komma och hälsa på lilla söta valpen så fort man går förbi... för inte vill dem hälsa på henne sen när hon blir stor och då har hon ju lärt sig att hälsa på allt & alla, så mamma fick va lite "otrevlig" och tacka nej till hälsandet.. För hon kan ju inte springa och hälsa på alla i framtiden, hon fick dock hälsa på ett gammalt par så lite fick hon hälsa iaf ;)






Ikväll här hemma så ställde lilla Essa sina öron upp liten stund, sååå gullig.

Klockan är ett och jag sover fortfarande inte, kan väl va mysigt med lilla lördags sång ibland ;)
Mamma sitter och skäller på mig att jag ska sova... tji fick hon, så fel hon har!

Micky vår lilla fotomodell, han vet verkligen hur man ska göra framför kameran.. medans Blixten inte alls vet hihi han är inte så förtjust i kameran...



Dagarna går fort, tänk det redan varit jul! Och är ju inte så länge kvar tills jag fyller år.... HOPPAS bara jag "Får" den presenten som behövs/Vill ha. Hade ju varit världens bästa present ngnsin för mig!!!!! Håll tummarna med mig!



Söta Micky, världens mest pålitligaste katt!
Men tro det eller ej, han sa till Essa igår när Essa ville ta hans svans... han säger vääääääääldigt sällan ifrån. Men är ju bra han gör det iallafall.
Sen har vi Blixten också ju.. men han är lite lömsk ibland ;) Men världens goaste ändån!
Älskar mina/våra djur, hemmet fylls av med positiv energi & kärlek och jag blir så "pigg" & "vaken".
Dem alla tre vill ju gärna vara mig nära <3

Godnatt/Mathilda



Kommentarer
Postat av: momo

Så har ju Essa hälsat på momo oxå idag :-)

2012-01-15 @ 01:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0