Jag har varit saknad :-D

I helgen har det varit mormor helg för min del, men det har också blivit kalas i Göinge.
Och där träffade jag ju på resten av min familj också i lördags, Essa märkte vi inte av hon vart så duktig och höll sig till sitt ben eller sova. <3




Det va kalas för både Oscar, moster & Mogge :-)
Oscar fick en smurftröja, blåa jeans & en motorcykel av oss
Moster fick tjocka mysiga stickade strumpor
Mogge fick en finstickad tröja
Hoppas det trivs i kläderna :-)



En riktigt häftig tårta!!

Essa har under helgen traskat bort mot mitt rum men jag har inte varit där.. hon varit ledsen sa mamma, hon saknar mig för mkt. Kanske jag får ta med henne någon helg sen när hon blir större ;)

Så det har blivit massor av mys för mig & Essa må ni tro!
Kärlek <3




*Min Mathilda, säger Essa*



Vi har busat och pussats också :-D



OCH JAG ÄLSKAR DET!!!



Och det gör Essa med :-)



Mamma lyckas alltid få foton när hon har tungan ute i få sekunder hihi :)

Något mindre kul vart att min knapp gick sönder ikväll, men inte hela världen visserligen. Meeeen dem har gått sönder jätte ofta de senaste månaderna... hmm...
Så nu har mamma bytt den iallafall... Minns ni hur det gick till?? Se film nedan (varning för känsliga magar)



Det är en film från år 2010 när mamma byter min knapp...



Ny och fräsch knapp visar jag stolt upp :-)



Min glugg har ni inte missat va? ;)



Sedär ja nu drar ju skolan igång på allvar från imorgon! Imorgon blir det morgonbad med skolan... får väl se om jag är vaken... Är ju bad i veckan sen med mamsen på en eftermiddag vilket är mkt bättre :-)



Essa på bushumör, men just i skrivande stund sover hon som en stock!

Essa lekt med sin kompis Bessie i skogen i förmiddags, sen har mamma passat på kört lite övning när hon var lite trött därefter ;) Och även nu ikväll blivit lite övning, hon lär sig så fort vår Essa <3
Hon är allt en liten clown.. bara för hon lärt sig rulla runt så tycker hon att hon kan rulla runt när som helst framför mamma och få en godis hihihihi buusig...

Mamma hade helt missat... att de nu i nya året höjt högkostnadsskyddet på apoteket, fy för.. höj något annat mög istället för det som verkligen är livsnödvändigt!! FY FÖR!
Mediciner är visserligen så dyrt.. så det går snabbt dit.. Men ändå.. måste väl finnas annat att höja pris o sådant på??

God Natt med er för nu sägs det att jag ska sova
/Mathilda



Hoppas hoppas detta löser sig... måste det göra... för min skull....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0