Essa tycker om mitt hår

Jag vart pigg & glad när jag kom hem från skolan idag :-)
Blev förstås alla måsten, men sedan lite slapp & bus med Essa och Mira.
Lillebror vart på sånt himla humör idag så han höll sig framför en film! Man får inte vara med och leka om man inte
kan bete sig, men sen blev han på super bra humör senare & fick vara med på bus innan nattedags :-D




Essa tycker om mitt hår, det kan vara hiiimla gott att smaka på tycker hon ;)
Även mina fingrar, men hon biter "niper" inte mig så hårt. Och hon slutar när jag "Säger" till oftast:)



Essa har börjat förstå väldigt bra vad hon heter, och idag har vi haft lite byteshandel "tack & varsågod".. eftersom vi har små planer i bakhuvet att hon ska kunna hjälpa mig lite framöver :-) Och kontaktövningar som vi började lite smått med i går kväll, som hon inte alls va med på noterna om först.. men plötsligt ikväll va väldigt duktig. Duktig tjej!
Dag 1 AVSKYDDE hon halsband & koppel, men idag så hade hon inte så mkt emot det. Så hon vänjer sig snabbt! Går med koppel liten sväng om dagen här omkring för att hon ska vänja sig.

Men så får man inte glömma, att hon måste få vara valp med :-) Precis som barn måste få vara barn!

Nu ska jag sova vidare här, och hoppas på mamma inte snyter sig för mkt inatt eftersom hon är förkyld ;)
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0