Dop för kusin Bastian

Nu va det ett par dagar sen jag skrev, rätt många dagar sen. Men så blir det ju ibland.
Vardagen har rullat på som vanligt.

Idag har vi varit på min kusins dop, Bastian.



Prästen, Jag, Morbror, Kusin Oscar, Lillebror Casper, Sassa, Christian med Bastian i famnen och Alexandra stog där framme.. Ingen ser speciellt road ut hihi...







Ja det va ngr av alla tusen bilder från dopet :)

Färdtjänst fick jag åka :-/ Taxichaffisen ringde och fick ha hjälp för ta sig hit här jag bor :-O Så svårt är de väl ändå inte att hitta hit? Eller? Jaja.. fram och hem kom jag iaf. Tycker det är positivt när man lyckas få samma taxichaffis både dit & hem.



*Dämpa er "småglin"* vart min tanke ett tag på fikan... alla de små barnen skuttade rundor o höööögljuda som de va så jag fick hålla för öronen ;)



Lillasyster lätt road och kröp omkring under borden hihi...



Morbror ser ut som en apa på denna bilden hihihihihihi ;)

Nu blir det dusch & mys resten av kvällen. Sen är det skoldags imorn!
Ska in med ett inlägg om min vovve med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0