Det tar jag med en klackspark!

Hemskt så trött vart jag när jag kom hem från fritids idag, jag har blivit en anning försoffad på detta jullov skulle jag tro ;)
Men visst är det skönt och sova ;-D Somnade på puffen i tvrummet..



Mys och bus med mamma & lillebror blev det med!



Min tokiga lillebror!!!

Hemska räliga sår finns det gott om, stackars min gump :( Fått sitta så mkt på pottan de senaste dagarna nu för att lufta gumpen, förhoppningsvis ska den läka snart.
Så nu har mamma utökat pottsittandet på morgonen och kvällen så jag får mer luft för min gump alltid, mamma börjat fundera över om jag även skulle sitta liten stund mitt på dagen också...
Mitt urin är så starkt, och det fräter lixom på min gump :-/

Imorgon fritids dags igen, skojigt! Sen har jag jul lov resten av veckan, ledig på måndag och sen kör skolan igång på riktigt igen! Härligt :-D Sen har jag en & annan ledig dag framöver med för olika besök som på hab ssk osv.. sånt som måstes!
Ringa tandläkaren för att dra ut tänder säger mamma... jaja det tar jag med en klackspark ;)

Har sex lösa tänder som de snart måste dra ut på mig då jag inte får tappa dem själv, risken är väldigt stor att jag då sväljer ner tänderna fel och det får bara inte hända! Så ett säkrare kort för mig är att dra ut dem :) Lite lugnande & bedövning så funkar de fint! Sist så rörde jag inte en min hihi då sov jag!

Idag berättade Mamma en sak för mig, oooooo va jag hoppas :-D Om vad får ni inte veta än hihi, men inom snar tid så får ni veta! Och antagligen kommer jag då vara världens lyckligaste!!!!!!

Nu är det bara två veckor kvar tills jag börjar bada med mamsen!
Inga liftar ngnstans på de där stället, så tur är att vi har rätt till dubbelassistans under badet så mamma inte tappar mig när jag är hal som en ål.

Ser att min statistik har ökat drastiskt, lämna gärna spår efter er :) Trevligt!

Nu ska jag sova, godnatt

/Mathilda


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Natti Natti Hjärtat <3<3

2012-01-03 @ 23:19:09
Postat av: evelina

hej! kom in på din sida lite av en slump. men att föna (med hårfön) på bar hud i några minuter, motsvarar flera timmars "vanlig luftning"

2012-03-20 @ 23:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0