Bekantat mig med vovven idag

Jag tycker det är rätt kul att "psyka" folk med mina ögon hihi.. är så många som tycker jag är läskig då hihi :) Så därför bjuder jag på denna bild :-D



Idag blev det hemma från skolan, men imorgon blir det skola!
Varit så förkyld och behövde ta igen mig lite. Nu har även mamma & Mira åkt på förkylning.



Så idag har även jag & vovven passat på att bekanta oss lite mera. Och vovven är jätte snäll & söt, vääldigt mysig att ligga & sova med :) Hon har funnit en plats på mitt rum och en plats i tvrummet som hon nog tycker bäst om.



Hon nips lite med sina bissingar men det gör inte ont, men hon får skäll av mig om hon jagar mitt hår så nu har hon nästan slutat med det. Ja tycker inte om när någon drar mig i håret, det vet förhoppningsvis även lillasyster om..........



Nästa vecka ska jag till tandläkaren, dra ut tänder! Ja jag får ju inte låta dem tappas av sig själv då jag lätt sväljer fel, och några tänder vill jag inte ha i fel strupe! Nope, så det blir tandläkaren för att dra ut dem istället. Undras hur många de kommer att dra nästa vecka, då en är RIKTIGT LÖS medans jag har fem lösa till.. tror iallafall det kommer bli minst två stycken som åker ut.

Här är så mkt postiv energi här hemma nu för tiden, året har börjat bra! Och året 2011 slutade kanon.
Och detta år ska nog bli super :-D Det som är negativt nu är förkylningar ;) Men vi klarar oss nog ändå hihi.

Tack för ni i min omgivning gör mina dagar så bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0