Vad ledsen jag blir

Min rullstol är sönder... IGEN... Jaa det är som om ni inte hade ngr ben/fötter att gå med, mm så är det för mig att inte ha någon rullstol. Man kan ju bära omkring på mig direkt, jag är ju en stor flicka!
Så imorgon blir det ingen skola :-( för pappa kunde inte laga rullen själv. Attans!
Senast i fredags pratade vi med hab när de va här att jag nog behövde ny rullstol för den går sönder så ofta. Ja då kom de fram till att jag behöver nog en ny eftersom jag är så vild i den som jag är, "hoppar" och har mig så den slits jätte mkt.
Men se en ny tar ju tid att få....

Blir ett samtal till hab imorgon för att hoppas de kan lösa det hela på ngt vis tills den nya kommer. Det är en handikappad värld vi lever i !



Bilden är på mig & mamma från år 2009 :) Som jag har vuxit sedan dess!

Men i sånt här läge, är de ju tur det har snöat så mkt ju. För då kan de bli en tur med pulkan imorgon minsann!!!

Ska dra ner på skoltiden nu, mamma får lite "ångest" över att aldrig hinna träffa mig på dagtid :-( Så dragit ner på fritids lite så vi kan träffas lite mer. Så får vi se hur det funkar kring assistansen så den också rullar på!

Ni får ha de så bra, och trevlig vecka!!!


Kommentarer
Postat av: M. Johansdotter

Men sååå trist med rullstolen ... Hoppas de som kan fixar en ny snabbt som tusan. Barn ska inte behöva vänta! Om du bott lite närmare så hade vi under tiden kunnat åka både pulka och skoter :) Det är kuligt det och här finns snö i massor :) Önskar Dig en super mysig helg! Acro sänder pussar i massor till Essa ♥

2012-02-10 @ 11:02:53
URL: http://teammiraxcazper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0