Bildbomb från dagens skogs"pulkaåkning"

Ingen skola för mig idag, och inte imorgon heller:-( Har ju ingen rulle! Och att få tag på någon idag var inget lätt, ff inte fått tag på någon, fortsätta imorgon.

Idag har jag på så vis fått nytta min pulka! Blev att åka nya bilen till skogen, bilen va jätte skön att åka i och jag sitter mycket bättre! Blev att åka pulka i skogen & rasta Essa :-)



Jag, Mamma & Essa



Essa vill sitta mitt knä ;)



"Matte, kommer du??"



Nu så åks det! Åkte pulka i ungefär 45minuter, de va jätte kul. Men mamma & ass fick byta av då & då, jag är ju ingen lättviktare hihi..



"Visst e jag söööt"



Här får Essa godis av mig, mums mums mums



Mamma är tokig i Essa <3



Äta snö?? Mums!



Essa söker godis hos mig hihi



Det va jätte kul hon hittade alla godbitar :-)

Mysigt med pulka åkning, så det blir nog imorgon med minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0