POSITIVT, GILLAS!

Kolla högst upp till höger på bilden nedan, det är min kalender jag fick i julklapp. Tingelingtema och foto på mig i den överallt :-) En kalender som mamma skriver i och som assarna läser och får lättare reda på saker & ting och kan lättare ha koll på saker & ting. KANON!





Ja sen resten på bilden va också som jag fick i julklapp och detta:




Och lite annat smått & gott :-)
Ny onepiece var ju ett måste, den andra blev ju för liten för mina långa ben.

Något positivt jag fått veta är att jag & mamma ska minsann börja bada på hab badet igen!!! JIPPIII!! Det kommer vara jätte skoj, så tråkigt det var så längesen. Men det drar vi igång nya året med :-)

Imorgon är det nyår! Får vi se om jag orkar va vaken så jag kan lyssna på alla raketer ju. Iallafall ska jag nog orka äta god efterrätt bland annat ;) Den kommer att smälta i munnen, muuums!
Undras om min hagalna mamma kan låta bli efterrätten tills imorgon hihi..

Nu är det inte många lovdagar kvar, YES va skönt! ;-) Jag blir så försoffad med lov, varit på tok för mkt lov för mig. Det fungerar inte ritkigt för mig. Men nu vet vi det till nästa lovtider hur pass mkt jag kan va ledig osv.
Det här jul lovet vart för mkt iallafall, det blir liksom alldeles för skönt att sova till slut & lata sig ;-)




Visst är jag vacker i den klänningen :-D
en skönhet klär ju klart i allt! ;-)

Godnatt
/Mathildis


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj vad mycket saker du har fått:-) Crazy Frog skiva tänk vad du kan ha disco nu ! Såg din Kalender igår den va jättefin:-P. Ha det gott så ses vi i morgon kväll<3

2012-01-01 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0