Soft dag på stranden



Idag har jag verkligen haft en soft dag på stranden, det var jag värd!!
Frukost hemma sen begav vi oss mot stranden, med mig tog jag en ass. också.

Har verkligen mest bara legat & latat mig på stranden HELA dagen, och skönt var det och avkopplande men även massa skojigt. Jag trivs på stranden så bra, det är mysigt. Och det är skönt att vi kan ta med min rulle så pass långt ner på stranden för sedan ett lyft dock, men lyft kommer man aldrig ifrån.

Jag har varit på strålande humör hela dagen!!

Och vet ni vad??!!!!
För första gången har jag tagit mig ett riktigt dopp i havet, har aldrig gillat att ens doppa fötterna förut därav har jag inte doppat mer heller förr. Men så idag vart min mamma envis, hon och jag är rätt så lika på den fronten.

För hoppsan var hamnade jag??



Jo i havet, och som ni ser jag blev FLY FÖRBANNAD på mamma som tog ner mig i det kalla vattnet.
Men efter några minuter av mammas envishet så märkte jag också att det inte var så kallt, för det var ju skönt & skoj : )



Väldigt fokuserad blev jag på vad som hände.. sikken stor pool jag hamnade i ; )
Det var skönt, vi hoppade lite i vattnet.. och så flöt jag lite i vågorna.. myyysigt!
Blir ju en helt annan sak för mig när jag ska doppa mig, jag kan ju inte göra det själv på de viset som mamma gör... klart jag blir chockad & arg!! Men det släppte som sagt, och att bada i havet vart ju verkligen inte fel.



Här flyter jag lite :) Så mysigt, nästan så jag somnade i den sköna solen!
Så helt klart får jag bada fler gånger i havet, perfekt med dit vi åker det är ju djupt så fort så dem som bär mig inte behöver bära allt för långt innan jag kan doppa mig.

Haft en skön dag, har latat mig & sovit rätt mycket ikväll... mmm stranden tar på krafterna!

Hade ju aldrig i mitt liv blivit något dopp i havet om det inte vore för mammas envishet ; )
Det är krut i kärringen hihi


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt

2010-07-17 @ 01:43:55
Postat av: mona

Mysigt o bada i havet..:D

2010-07-17 @ 03:14:30
Postat av: Anette la Fleur

Ja, det var verkligen modigt av dig att bada i det stora havet. Tur att din mamma är envis. :-) <3

Puss och kram

2010-07-17 @ 13:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0