Saknade Pappa



Idag har jag varit på en stan en sväng, där köpte jag de vackra klämmorna jag har i håret på bilden ovan bland annat. Även varit på habiliteringen & gungat :)



Men för övrigt idag har jag haft ett %¤#&% humör!! Men inte kan man vara glad varje dag för alltid, man måste ha sina dåliga dagar med för att kunna känna lycka andra dagar.

Iallafall så assistenten har provat allt med mig idag för göra mig glad, men jag har endast velat vara i fred!
I regel brukar det vara mamsen jag vill ha såna här dagar, men denna gång vart det faktiskt pappa.
För när pappa kröp ner till mig i min säng ikväll för mys & bus så blev jag på strålande humör.
Ja det är ju inte allt för ofta jag myser & busar med pappa nu för tiden, vet inte varför.... :( Så jag blev ÖVER LYCKLIG över stunden med papsen innan jag somnade för natten. <3



Film från buset med papsen ovan :)
Nu sover jag med full sprätt på golvfläkten på mitt rum, det behövdes i denna värmen.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Mia

Va söt du är Mathilda

2010-07-27 @ 21:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0