Ny kompis

Jag har fått en ny kompis, eller två : ) Jätte skojigt! Och dem bor inte mer än två minuter härifrån, skojigt. Var och träffade första gången igår. En pojke som är fem år precis som jag, han heter Leo.  Och Hans lilla syster Enya som är 11månader. Vi hade det mycisgt där i våra mammors babblande ; ) Hoppas jag kan träffa dem snart igen.

Idag så har jag haft en riktig slappedag, tillsammans med mamma som mest i soffan ; ) Så det ska va ibland.
Men jag har också delat med mig av min lekmatta med Theo idag, han kom hälsade på så fick ju såklart dela med mig : ) Vi skrattade & tramsade.
Man märker verkligen vilken åldersnivå jag ligger på när han är här, nu idag när vi låg tillsammans på golvet såg mamma & Mia riktigt hur vi rör oss likadant. Och han är fem månader gammal, så alltså en åldersnivå på 0-5månader har jag, till och från. Han var en liten buse som drog mig i håret, och då skrattade han. Men när han va arg så skrattade jag åt han, hihi så lika goda båda två ; )

Nu sover jag och imorgon är det en heldag med ass som väntar!

Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Va trevligt Mathilda, att du fått lekkompisar.:-)

Ha en mycket bra helg tillsammans med din familj. :-)

Kramis <3

2010-07-24 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0