Massor med sång & bus



Jag har allt sovit för mycket idag, imorgon får jag minsann ha en mer vaken dag. Tog tiiid för mig att somna ikväll, fast roligt har jag haft. Har ju fått sjunga högt & tydligt ... busat i tvrummet sent på kvällen. Det får jag inte annars på kvällarna, inte så snällt när lillebror sover. Men idag sover lillebror hos Mormor så idag fick jag minsann hihi och jag hade super skojigt. Massor med sång & bus!

Bilden ovan är på Mammas tattoo för er som inte vet, ni kanske ser vem det är? ; ) Det är jag när jag vart 3½år gammal. Liten plutta.

Vi ska införa en ny rutin för mig, nämligen massage varje kväll innan läggdax. Men mamma ska skriva en mer ordentlig beskrivning på hur det ska gå till & när osv.. Blir nog bra ! Men släckta lampor, tända doftljus & mjuk musik.. och olja =) Hääärligt.. Jag njuter redan hihi..

Nu ska jag sova vidare, för imorgon kommer ass och väcker mig ju.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Uffe

:).. ksratt man blir glad av.. Tack för tipset såjag hittade hit.. o hoppas ni fortsätter skratta... :)..

Kram Uffe

2010-07-18 @ 23:31:27
Postat av: Madelene

Hej!

Vilken superfin tatuering. Vill själv göra en med min lille gosse och undrar om du vill mejla vart du gjort den? Svårt att hitta nån som gör fina ansikten i Sverige.



Madelene

2010-07-28 @ 19:38:05
URL: http://lovelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0