Inte länge kvar nu



Idag har jag visat mitt absoluta bästa humör för familj & ass. Så det ska va, men inte kan man vara gladis varje dag. Alla har vi våra dagar!

Varit på promenad med familjen, det tycker jag om. För övrigt har det blivit mycket bus och lite lek med bilar med lillebror på tvrumsgolvet.

När vi satt/låg på golvet och lekte med bilar. Lillebror parkerade upp bilarna, och jag råkade sparka till dem eller fäkta med armarna.. så sa lillebror "bajabaja!!!" och jag bara skrattade hihi...
Nu sover jag iallafall efter många om & men, fick ju först göra mina "kvällsrutiner" sjunga en & annan truddelutt och klappa kaka... ibland blir det ju även en dans.. Detta är rutiner då mamma säger till mig "skulle inte du sova busfia".. och jag bara ger tillbaka med värsta skrattet, "Det trodde hon va" haha...

Jag är ingen flicka man direkt kan styra, men visst vore det ju fel om man skulle styra min vilja. Men å andra sidan lite måste ju mamma sätta stopp för även om hon inte lyckas alla ggr, för som sagt det går inte direkt att styra mig. Är jag dansglad, sång glad osv.. då är jag det.. och då ändrar jag inte på det ; ) Mindre populärt är det när lillebror somnat för mina toner är ju inte så små..

Jag kanske skulle bli sångerska?
Då skulle jag bli som eminem, jag tok älskar ju eminem ; ) Men det är ju inte riktigt dem sångerna jag sjunger, det låter mer som opera hi hi..

I veckan så ska det bli en tur till stranden har jag bestämt, hoppas vädret också tycker som jag.
Skönt ligga & bara njuta på stranden, kanske ta ett & annat dopp. Men nu när mamma är på tjocken så blir de genast kluriga för mig att göra saker & ting. Något jag inte får är ut på bryggan när det är på tok för höga vågor, för den bryggan är då livsfarlig. Annars är det mysigt när det är mycket mindre vågor.
Mamma ska kontakta de som har hand om bryggan om de skulle kunna göra ngt åt klämrisken, för den risken är MYCKET stor tråkigt nog. Då både farbror & pappa klämt sig där nu.

Mamma har lovat mig nu att hon ska göra en spegelvägg till mig, sån jag hade i vårt förra hem. För den var bra för mig, och nu när det är färdig målat & tapetserat på mitt rum så är det dax för sådan spegel vägg här också.

Imorgon är det ny vecka, har ni tänkt på en sak.. det är inte många månader kvar till jul?
Och innan dess ska jag ju bli stora syster igen : )
Går så fort framåt!

Nu längtar jag som en tok tills habiliteringen inte har så mycket semester mera hihi, så jag kan träffa min efterlängtade Hab Lena. Hon är bra för mig, och även mycket bra för mamma. <3

Nu ska jag sova vidare

Det vore inte alls fel med lite hälsningar från er som läser här = )
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0