SVININFLEUNSA



Satt och funderade en sväng när sköterskan på sjukhuset stack in nålen i armen på mig, likaså när de tryckte in vätskan för (svininfleunsan) spruta nr:2. Men när de drog ut sprutan blev jag ledsen i ögat, fick ett färgglatt plåster, en liten slemmig ödla som är rosa, en rosa ballong och klistermärken med Bratz för jag var ju så duktig.

På så vis har jag varit ute och åkte rulle idag, och jag trivs som fisken i vattnet. Den är riktigt nice och jag sitter som en prinsessa! Men den 27e Januari får jag ha inomhus göra här hemma för då kommer hjälpmedel och hämtar den för att fixa till den till mig det lilla som är kvar. Han får bygga lite saker just anpassat för mig så jag blir nöjd ;)



Jag och Mamma haft det jätte bra idag, stog i ståskalet en lång stund och kollade på Barbie film som jag fick i julklapp. Den va jätte bra och jag hade jätte skoj när jag såg på den så mamma passade på ta ngr foton. Man får va kvick om man vill få ngr ngnlunda stilla foto på mig hihi.



Mamma har börjat gilla lila mkt nu i klädväg på mig, ja jag har väl inget emot det. Men att hon inte bestämmer sig ngn gång typ!!

Haft en bra dag!


Kvällen avslutade jag dock väldigt otäckt...
Ett av de största anfallen kom nämligen ikväll och varade i 12minuter, de va verkligen verkligen verkligen på gränsen till att plinga 112.
Sjukt jobbigt för mig, och för mamma & pappa som fick se det såklart.
Jobbigt för oss alla

Blir ringa ssk imorgon berätta om att anfallen blir värre & värre nu igen, ja nu har det ju varit lungt ett bra tag kan man väl säg så nu är det väl dax att det kör igång :-( Vi får väl se!
Får verkligen hålla ögonen på mig nu..


Nu mår jag jätte dåligt, som tur är så har jag iallafall somnat.
Mamma mår fruktansvärt.. hennes glada dag blev totalt förstörd nu... :(

GODNATT


Kommentarer
Postat av: momo

Momo blir ledsen när hon hörde om ditt anfall:(

Fina foto mamma tagit på dig

<3<3<3

2010-01-11 @ 22:09:16
Postat av: Jessica A

ÅÅhh blir så ledsen när man hör att du fått ett anfall.Hoppas ni slipper fler av dessa. Stor styrke kram till er. Syns på torsdag,hoppas jag e friskare då.

2010-01-11 @ 22:46:44
Postat av: Ulrica

Gud vad tråkigt med anfallet du hade.

Kan inte ens tänka mig hör du o dina föräldrar känner det.

Hoppas du snart på bra efter anfallet o får sova gott.

Kram på dig tjejen.

2010-01-11 @ 22:50:55
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Att du inte kan få slippa de där otäcka anfallen, epilepsi är verkligen en hemsk sjukdom! Men du är en underbar tjej och det är kul att du är så nöjd med din nya rulle!

2010-01-11 @ 23:06:24
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0