Svar på fråga

Frågare: Jag har en fråga. Jag undrar Matilda om du "pratar" mycket? Ditt sätt att prata då menar jag. =)

Svar: Jag pratar rätt så mkt jaa.. jag har mina stunder då man inte får tyst på mig ;) Och så har jag ju mina tysta stunder, och hur mkt mamma än försöker få igång mig att prata/sjunga/skratta så håller jag mig tills jag nästan brister ut i asgarv hihi.. =)

Ett filmklipp nedan när jag en gång i Maj 2009 låg och babblade massa i sängen hihi... Mitt i natten så ni ser inget, bara hör. Så hör ni på ett ungefär hur dant jag pratar, men visst är det olika.


Kommentarer
Postat av: Emma

Här kommer jag med en till fråga!



Vad är kravet som både du och din mamma har på assistansen? Jag förstår att dom måste kunna läsa av dig och förstå dig. Men är det något speciellt krav ni har så att du får det bästa möjliga?



Kramar

2010-01-07 @ 13:07:27
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0