Snozel

Och så va dagen kommen.
Inatt var jag uppe en vända vid tre tiden och trallade en sväng på rummet, visst tycker mamma det är jätte gulligt när jag håller på med mitt trallande men det är inte så skoj när de händer lite för ofta just på nätterna. Då jag är högljud. Och så ville jag mitt i allt byta blöja med.

Nu på morgonen är ja lite sur och trött!
Ska om en timme bege oss mot snozel, de va år och dar sen känns det som.

Vi funderar på lägga fram önskemålet ett par dagar på BRH igen.
Yes och att kanske fokusera oss mer på gåstol denna gången.

Tråkigt inte dockan Lena kan följa med till snozel idag =( snyft! Den andra dockan vill jag inte riktigt lära känna. Mamma får nog hitta någon mer lik.

Nej nu får jag banemej äta och få mina mediciner färdigt och min skrivare får väl klä på sig efter duschen. ;)

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Nollan

Busfia, att vara vaken och tralla mitt i natten - när man ska till snozel dagen efter dessutom. Hoppas det var bra på Snozel, även utan docka Lena. Det var en underbar bild på er tillsammans, ser ut som att ni har det jättemysigt!

2010-01-19 @ 17:24:31
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Anna Svensson Crona

mysigt med snoeseln. Vi har också bett om att få komma till BRH i vår. Kul om vi kunnat vara där samtidigt...



Anna o Axel

2010-01-19 @ 18:26:20
Postat av: Ulrica

Den snozeln på HAB är jätte mysig. Där skulle man kunna vara hur länge som helst.

Kram på dig tjejen.

2010-01-19 @ 22:15:46
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0