Sängen



Här har ni min säng!
Det är en vuxen säng, men eftersom jag inte redar av att ligga så bra i en junior säng så fick det bli en vuxen säng så jag har mer plats. Nämligen så händer det ofta att jag vaknar med fötterna på huvudkudden precis som pippi långstrump!

Min säng kan man sänka jätte långt ner mot golvet och höja jätte högt upp högre än upp till mammas navel (mamma är 1.73 lång).

Madrassen kan man ha i olika lägen, ryggläge, högre fotläge, högre huvudläge osv. Mkt effektiv och bra säng! Nog helt klart det bästa hjälpmedel jag har!

På sängen finns där en grind för jag är ju inte den som ligger still!!!
Och den grinden måste naturligtvis alltid vara där när jag ligger i den, man får inte gå en cm från sängen för det kan gå så snabbt så snabbt!


Kommentarer
Postat av: solan

bra säng du har bra att det finns o hjälper din mamma o assistenter

2010-01-07 @ 12:44:40
Postat av: Emma

Ojoj vilken värsting säng, en sådan hade ju inte varit helt fel att ha själv. Måste vara ganska skönt att kunna höja huvudändan vid t.ex förkyldningar så man får lättare att andas.



Och du är allt bra knasig som sover med fötterna i huvudändan :)



Kram på dig.

2010-01-07 @ 13:05:34
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0