Rulle i snöyra

Har minsann varit ute och åkt rulle idag i snöyran, det tyckte jag var super skoj. Däremot tyckte mamma inte de va super kul när dem inte skottar så mkt ute. Men det fick ju såklart gå ändån.
Köpte kläder på stan, nattlinne med nallepuh, hängselbyxor och två koftor. Gjorde riktigt fynd då det gick under två hundar kronor. Massa rea!

Imorgon ska mamma & Jacobs mamma Linda skriva kontrakt. Sen den 20de februari byter vi lägenhet med dem =) Spännande.
Har nu bestämt att jag tar rummet som har närmst till toalett och ytterdörr. Slipper man dra in rullen när den är snöig, blöt osv genom hela lägenheten. Och lillebror slipper bli väckt så fort jag ska på toaletten på morgonen om han vill sova längre osv. Och i det rum kommer jag även få tror det var fyra garderober, PERFEKT! Så kan jag ha mina lakan, handdukar och kläder på mitt rum och massa som tillhör mig. Så slipper min familj det spring på assistenterna genom hela hemmet hela dagarna. Måste tänka så mkt som möjligt på kring assistansen så min familj "slipper" dem så mkt möjligt.

Sov gott Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0