R.I.P



Med sorgen i hjärtat så har dockan Lena nu tyvär blivit "kvävd" och hamnat i dockhimlen. Jag har verkligen slitet henne med hälsan, hon hade en gång långt hår och hela armar.
Tyvär hände en olycka jag var jätte lös i magen och just Lena låg vid rumpan min när det hände massor utanför blöjan. Eftersom hon inte var särskilt hel så gick det inte att tvätta henne.

Så nu har mamma begravt dockan Lena i soprummet :( Snyft snyft! Hon som har följt med mig på så många sjukhusvistelser och varit till stort stöd för mig.

Saknar dig dockan Lena!!

Nu undrar jag om någon annan har sett en exakt sådan docka som Lena i någon affär någonstans? Då jag vill ha en likadan!!!! Kanske någon kan sy?? Jag vill ju ha den "slappe" docka varianten med långa ben och armar..

Mamma köpte en Docka Lena ikväll på Maxi som jag får ha sålänge.. än så länge har jag inte riktigt velat lära känna henne.. jag vill ju ha dockan Lena :(

SNYFT


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vad tråkigt med din docka Lena. Hoppas verkligen att ni hittar en ny. Jag lovar att jag ska hålla lite koll till dig med.

Ha det bra.

Kram på dig tjejen.

2010-01-03 @ 21:55:25
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Natasja

Usch vad du skräms med den rubriken Mathilda!!

Vart ju livrädd att något hänt dig!

Trist med ditt stora anfall ikväll, sånt suger!



Superfin är du i din nya rulle förresten! Du ser så stor ut i den och verkar ju sitta jättebra! :)

Kram

2010-01-03 @ 23:36:11
Postat av: Emma

Gud vad du skräms Mathilda! Jag såg bara rubriken och fick hjärtat i halsgropen, trodde ju någonting hade hänt med dig.



Hoppas du får tag i en ny liknande docka.



Kram

2010-01-03 @ 23:39:02
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Caroline i järfälla

är det dockan på bilden? eller är det den "nya lena"? Ska hålla utkik.



2010-01-05 @ 01:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0