Rallyfart hem

Har varit på en promenad idag med mamma & Teddy.
Det gick rätt så bra, lite då & då när Teddy ville dra så va det lite svårt och balansera för mammas del att styra rullen med en hand och hanskas med Teddy i andra. Men det gick!

Vi träffade Gunilla och hennes hund Nema, en liten promenad i tivoliparken, sen rastgården. Efter massa tragg för damernas del och lite sök & bus för hundarna så blev det en promenad i stan. Där jag också tappade min napp någonstans :-(

Jag började frysa mot slutet så jag blev jätte arg, och så blev jag lite hungrig. Så det var verkligen rallyfart hem!

Fick anfall massa stort idag igen... såååå jobbigt!
Tur vi fått tid till läkaren snart. MEN mamma ringde faktiskt dit ändån och frågade om vi inte kunde göra ngn justeringen redan nu då det börjar verkligen ballar ur nu.

Sov i mammas famn sedan i tre timmar i soffan, skönt va det. Hela familjen befann sig i soffan och såg på barnprogram. Slitna som vi alla va! Jag speciellt eftersom anfallet.

Så visst har dagen varit bra, men den kunde slutat på ett annat sätt minsann!!!

Om de inte e på tok så kallt imorgon så beger vi oss ut, hoppas det.

GODNATT


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Usch, vad tråkigt att denna dagen skulle sluta på samma jobbiga sätt som igår.

Hoppas du får en tid till läkaren snart o kan få en mirakel medicin som hjälper dig helt.

Kram på dig tjejen. O sov gott.

2010-01-16 @ 00:04:13
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: solan

synd att den har börjat krångla igen anfallen hoppas det löser sig för dig

2010-01-16 @ 00:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0