RACERBILEN, RULLE!


(jag och lillebror i våra nya racerbilar)


Idag har det varit enbart familjedag, härlig sådan.
Nämligen var det tid för att ta en familjetur på stan idag. Ja jag shoppade minsann också. Ingen lång tur då det var så kallt ute.
Men vi stannade trots det till vid korvamannen, lillebror är ju hel tokig i korv med mos, och jag är tokig i mos. Så jag åt upp mammas mos hihi, jaja hon fick hålla sig till korven.
Jag köpte två tröjor på Kappahl och ett par leggings.
Fick en lång kanin av mamma och pappa som jag kan mysa med.



Så på så vis blev det ju att jag fick åka min rulle, min racer ;)
Jag sitter som en prinsessa i den, och så länge man sätter mig som man ska den så kommer jag inte en cm. Perfekt! För det kunde vara jobbigt med barnvagnen att jag ibland hoppade för mkt så jag inte satt rakt upp. Men jag har varit vild i rullen idag och jag kommer inte en cm såvida jag blir satt som jag ska. Perfekt! Verkligen 100% nöjda. Mamma bytte ju huvudstödet, bytte över från min rallybil som jag ändå inte ska ha kvar. Och då blev det kanon bra! Nu invätnar vi resten som också ska fixas.





Mamma tog ngr foto med sin mobil på mig ute i kylan idag som ni ser =)
Vad tycks?!



GODNATT


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Rullstolen såg ju verkligen kanon ut. O du såg verkligen mycket större ut i den :) Fast du är ju en stor tjej :)

Hoppas du får en lika bra dag i morgon.

Kallt, men skönt ute.

Ha det bra tjejen. Kram på dig.

2010-01-02 @ 22:31:23
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Elsie Persson

Va skönt att du kunde åka i din rulle idag. Du är så jädrans söt i din fina mössa. hoppas det blir fina dagar och att ni får tid att gå ut

Kramar på dej

Elsie

2010-01-02 @ 22:32:51
Postat av: solan

den såg jättebra ut din rulle åt dej.såg stor ut med

2010-01-03 @ 01:48:47
Postat av: Gunilla

va bra att de går så bra med rullen..

stora tjejen nu ju :-)

2010-01-03 @ 05:12:11
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, så bra du ser ut att trivas och sitta i din nya coola rulle. Cool rulle till cool tjej - precis som det ska vara. Du ser så stor ut också :-)

En riktigt god fortsättning på nya året!

Kram

2010-01-03 @ 12:11:14
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Malin

Du ser minsann ut att trivas super i din nya racer :-)

Kram

2010-01-03 @ 13:25:15
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej Mathilda! Jag tycker att rullstolen blev bra åt dig. Den var jättefin. Ha det så bra. Kram Moa.

2010-01-03 @ 16:45:52
URL: http://www.nogg.se/moakasselstrand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0