Min första bilfärd när pappa kör =)



Åkt massa bil har jag gjort idag, och jag gillar det!
I förmiddags åkte vi och köpte flyttkartonger till Linda & Jacob (Jacob sjuk nu =( ) Sen körde vi och lämnade dem till de, så dem kan börja packa!! Så vi kanske börjar skifta lådor redan nästa vecka.
Vart också i Önnestad jag & lillebror fick åka med och lyssna på mamma och pappa när dem snackade minne sen dem va mindre då dem blev ihop. =)


(så kul va det att lyssna på mamma o pappa under bilfärden så jag & lillebror somnade)

Ikväll så hämtade vi faster Johanna hemma hos henne, sen körde vi vidare hem till morfar med familj. Och där har jag gosat hela kvällen, jag ÄLSKAR morfars säng.. vatten säng.. wiii va skoj det är! Sån de har på snozel med och det är ju såå mysigt!

Nu ligger jag i sängen får mat av sondpumpen, det är väl tänkt jag ska somna.. men ja vill sjunga en trallala en sväng först.


Snart är vecka här då det är dax och lära in en ny assistent igen.
Som också ska gå på schema då mamma & pappa utökat schemat lite med timmar.
Spännande, men det kommer säkert bli bra.

Nu ska jag försöka somna,
Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0