Jag gjorde det!!!!



Ja va trodde ni ;) Klart jag gjorde, inte kunde jag motstå.
Mamma hade ju lagat potatismos, ungsbakad falukorv och kokta grönsaker(majs, paprika, ärtor) och lingon till det. Kolla in den stora portionen mamma la upp, blev ju mosad korv såklart och mosade grönsaker. Men det satt fint!! Och cirka 20ml äppeldricka fick jag minsann ner med bättre än inget.
När pappa såg jag åt, så sprang han fort och hämtade kameran för att ge bevis.

Sååå av vilka får jag guldstjärnor av nu då??????

Ni kan tro mamma & pappa blev helt lyckliga. Lillebror tyckte nog de va konstigt jag satt där och åt likadan mat som han. Dessvärre åt väl lillebror inte ens 1/4 av sin portion som va lika stor :( Men snart kommer han igång hoppas jag efter sin operation!

Mums va gott det va! Och ikväll åt jag banan :)


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Lilla gumman vad du är duktig. Hoppas att lillebror snart har sin operation över så han också vill äta

Kram på er alla

Elsie

2010-01-16 @ 22:11:29
Postat av: familjen huss

wow vilken duktig kicka du är sessan du får massa guldstjärnor av min

kram

2010-01-16 @ 23:16:57
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Ulrica

Åhhh, vad duktig du var.

Du får en massa guld-✯ av mig.

Kram på dig tjejen.

2010-01-17 @ 00:30:09
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh! Vad duktig! :)

2010-01-17 @ 09:16:03
Postat av: Lena

Du är så duktig, så duktig! =)

2010-01-17 @ 14:33:33
Postat av: Tina

Så härligt att se att du kan äta och mycket dessutom!! Många guldstjärnor ;)

2010-01-18 @ 08:48:37
Postat av: tinkerbellan

ohh lilla mathilda.. vad du e duktig.. ser ju riktigt smaskigt ut så förstår att du gillade det..

2010-01-19 @ 09:26:11
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0