Gungeleguung

Berättade att jag ska få en gunga ju, har ju också sökt fond till den då det handlar om lite mer pengar än en sketen gunga från Eko exempel. Tänkte visa den =)



Barngunga blir det då Junior hinner jag inte sitta länge i innan jag behöver köpa barngungan. Så ngt litet förstor blir den, men jag växer som tur är.

Det är special gungor som passar barn & vuxna. Då dem finns i olika storlekar.
Personer med svag muskulatur, spactisitet och dålig balans, ges god sittkomfort i våra blåa specialgungor. Modellerna finns för barn, junior och vuxen.Alla med sidostöd, säkerhetsbälten och sidostöd. Sittvinkeln ändras genom att upphängningsrepens längd justeras. Repens längd passar gungställningar upp till 3 meter.


Tekniska fakta:

Mått
Sittdjup: 32 cm

Sittbredd 25 cm

Höjd: 54 cm


Maxvikt: 100 kg


PRIS: 2562.50:-



Till den måste jag såklart ha gungställning..



Och det blir en dubbel så lillebror också kan få plats med en gunga =)

Tekniska fakta:

Beställningsvara!

Höjd: 230 cm

Bredd: 256 cm

Djup: 256 cm


PRIS: 2998.75:-


Yes box detta ska jag ha nu när vi får trädgården =)
Till sommaren kommer det även bli pool såklart, en man kan sitta och plaska i och en man kan simma i.
Massa skoj.


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Låter som du har mycket att se fram emot när ni flyttar o får trädgård. Riktigt kul :)

Kram på dig tjejen.

Hoppas du får en bra dag i dag med.

2010-01-21 @ 11:59:01
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: nettan

Du kommer garanterat att bli tuffaste sessan i hela kvarteret om inte i hela kristianstad

kram

2010-01-21 @ 20:59:01
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0