Godnatt



Hej på er så här mitt i natten
Meeen min mamma kan som vanligt inte somna.

Har blivit otroligt lös i magen på de senaste veckorna nu, trodde de skulle gå över men inte det nej. Så mamma har inhandlat idag blåbärs proviva för och se om de hjälper då det hjälper ibland.
Får börja jobba på det nu i helgen!

Nu är det time för söka timvikisar igen, eller det har ja sagt kanske?
Vi har kanske en på napp nu som mamma fiskat upp så här mitt i natten hihihihi.. Så vi hoppas, men förstår om det inte går.. =) Men hålla tummarna kan man ju aldrig göra för mkt iaf hihi.

Nu ska jag sova vidare, imorgon kommer ju Anette på morgonkvisten, sen har vi familjehelg utan ass. Men snart tar dessa helger slut, och det är nog egentligen bra. För vi ska ha ass på helger med har vi kommit fram till, dock inte långa dagar alltid kanske.. jaja det varierar ju. Eftersom vi har scheman med så kort varsel.

Nu GODNATT


Kommentarer
Postat av: Gunilla

gonatt snäckan suss gott

2010-01-08 @ 02:36:46
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Elsie Persson

Vad tråkigt att du fått besvär med magen men proviva är bra hoppas det hjälper dig

Ha en bra dag kram Elsie

2010-01-08 @ 12:01:05
Postat av: Malin

Trist med lösa magen kan jag tänka mig, hoppas provivan funkar :) Fin bild på dig tjejen!

kram

2010-01-08 @ 22:39:27
URL: http://lantani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0