Fötterna på bordet



Epilepsin ballar ut totalt nu, fruktansvärt tråkigt. Men jag kämpar på! Nu när den varit lite lugn ett tag, men så är de ju alltid.... efter lugnet kommer stormen!
Jag brukar alltid få anfall oftast på mornar nätter och kvällar, helt plötsligt trakeserar anfallen mig även mitt på dagen.



Skjort tunikan köpte mamma till mig på mellandagsrean, tjusig va? Hon köpte som tusan till mig på rean, man får ju passa på. Och det är ju kul att förändra sig ofta om vad man har på sig.

Nu så blir det sängen, eller jag ligger där redan... men jaja jag får väl "sjunga" färdigt nu och Godnatt!!



Bild ovan är från kvällens shreek tittande med lillebror.. alla andra i hushållet har ju fötterna på bordet vid filmdax, så då får väl jag med ha det ;)

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: familjen huss

såg en sak nu sessan gud vilken stor kicka du blivit :-) och så duktig du e sen med gåstolen och allt

kram

2010-01-16 @ 23:18:40
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: lindamajaemmie

men jisses vikken snygg tunika du har på dig snäckan:) mamma hon kan hon:) ochklart man skall ha fötterna på bordet sitta bekvämt det skall man när det vankas film minsann

puss

2010-01-18 @ 22:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0