En dag med full av bus



Idag kom minsann Jacob hem till mig, vi busade massvis medans mamma & hans mamma var andra sidan gatan på abk och skrev kontrakt =) Sen busade vi även efteråt, himlans skojigt var det.

Upptäckte att Jacob blivit så stor helt pang plötsligt så har han skjutit ifrån i växten och är snart lika stor som jag ju!
Kolla bild nedan det är inte långt ifrån..



Det är inte mycket som skiljer på storleken på oss längre, han har verkligen tagit stora steg framåt.

Efter massa bus idag så fick vi mysa i soffan med våra mammor.


Idag har ssk ringt från hab, angående mina anfall som mest är sent på kvällen. Så bestämde vi att nu till en början att jag ska ha stesolid cirka tre kvällar i rad nu när jag går och lägger mig. Känns jätte tråkigt och dumt för mamma att ge mig det när jag inte har något anfall, men det är för förebyggandet att jag inte ska få ett anfall. Men känns ändå jätte jobbigt då det blir yttligare en "hästmedicin". Då jag allaredan får stark sömnmedicin på kvällen och mina epilepsimediciner :-( Men men det är väl bara till och hänga med på banan.
Och så träffar vi doktorn den 1 februari så får vi se om något nytt ska ske därefter vilket det antagligen gör.

Samma dag som jag varit hos doktorn avslutar jag dagen med att vara på skulptören.. ska bli mysigt! Mamma ska ta "körkort" till det sen så vi kan gå dit själva utan habLena i framtiden, men å andra sidan är det rätt trevligt att träffa Hablena så det gör inget ;)

Ja efter mina dos stesolid och mina andra mediciner så va jag allt lite knasig för jag blev jätte pigg och dansade och sjöng en sväng men sen plötsligt sa det tjuffs så somnade jag.
Nu sover jag och vi hoppas det förblir så resten av natten, och hoppas på att trots stesolid att jag är pigg imorgon. Tyvär kan det ge lite tråkiga biverkningar dagen efter.

Vi letar som galningar efter assistent som ni vet.
Ikväll hamnade en ansökan i mammas mail, när mamma läste det kändes det så rätt det sa smack och mamma blev varm i kroppen. SÅ ska det kännas när man läser en ansökan. Så mamma har mailat Maria om henne lite. Det kändes verkligen rätt för mamma! Hoppas jag får henne då för mamma =)

Nu ska jag sova vidare

Imorgonkväll händer något som svider hos familjen Andersson som är ett måste, vad som händer tar vi när det är över.

NATTI


Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Ja Mathilda, du och Jacob är verkligen söta tillsammans, jätteskoj att jag får fortsätta läsa din blogg.

Kramis

2010-01-21 @ 22:11:57
Postat av: Anonym

Så fina ni är tillsammans - syns verkligen att ni har en alldeles särskild relation! Och oj, det var värst vad Jacob vuxit sedan senast han var med på bild i din blogg!

2010-01-22 @ 19:39:58
Postat av: linda och Jacob

Ja gud va det syns på bilden att Jacob växt =) Min lille prins!! Han är inte så liten längre =) NU vill jag väga och mäta!!

2010-01-22 @ 22:16:33
URL: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0