Pussar från Teddy



Hittade en gammal bild på mig & mamsen i hennes mobiltelefon hihi där jag sover så sött & gött!

Idag var sista dagen med utomstående ass för denna veckan, nu väntar en ledig helg. Nästa vecka kör allt igång här hemma, mamma pappa jobbar & lillebror ska på dagis. På så vis kommer ja ju få mkt mammatid. För hon ska ju både jobba med mig och med papperna. Härligt! Jag behöver nog lite semester från lillebror hihi, kan ju behövas ibland. Blir nog en tripp till Andys lekland nästa vecka, någon som känner för hänga på? Jag ska dock ta med mig min gåstol och tänkte va i den där borta för att uppleva allt där bort från den höjd jag skulle ha gjort.
Bilder kommer att komma naturligtvis!

I helgen blir det slappehelg här hemma hos Andersson inför kommande vecka.
Hoppas det inte blir allt för många minusgrader, då är det lite jobbigt sitta still i en rulle faktiskt. Då mamma planerat mkt utomhusvistelse kommande veckan!

Måndag startar jag veckan med att vaccinera mig mot svininfleunsan, spruta nr: 2.
Hoppas jag slipper biverkningar denna gången också.

Vi har inplanerat i kommande veckan en eftermiddag med en "bloggläsare", ska bli skojigt!!
Vi har mer plats att boka in om någon är sugen på en dejt?


Om min mage inte blir bra under helgen blir det att ringa ssk på måndag eller dietisten, det får vi se.

Ikväll har jag suttit och gosat med mamma massvis i soffan, Teddy  gav mig lite pussar. Han tycker om mig det märks, han är väldigt försiktig när han ska pussa mig jämnfört när han pussar lillebror.
Jag fick en sån snabb puss på kinden först och så tittade han på mamma typ med blicken "fick jag lov och göra så", och då sa mamma varsågod så fick jag en puss till och jag tyckte de va jätte skoj hihi.
När jag ändå har ämnet uppe så kan jag väl säga så alla vet i vår omgivning att det är okej att han pussar mig och så, så ni får aldrig säg nej till honom kring det. Men dränker han mig i pussar så ngn gång får de kanske va nog och då måste man ju säg till att det räcker såklart =)

Innan ikväll när jag satt mammas knä och mamma satt mig lite på soffkanten (då måste man hålla mig hårt för vips så sparkar ja med benen i en himlans fart) mamma tog ner mina ben till golvet och då sträckte jag på benen =) "Stog" på mina fötter i ngr sekunder, duktiga jag !!! Guld stjärna till mig.

Är inte länge kvar till vi flyttar nu minsann, ska bli skojigt få nytt rum. Som mamma senare ska göra vid efterhand. Det kommer att komma både före & efter bilder givetvis.

I födelsedags present ska jag antagligen få en gungställning med en gunga från komikapp, den blå varianten som är som en "bilbarnstol". Mkt bra ja trivs i sådan. Och så ska lillebror få en gunga som han också kan hänga på min gungställning såklart. Sen kan jag ju gunga hur mkt jag vill !!!!! Men som sagt om ett tag, inte lönt nu på vintern, väntar till vår & sommar. Och det ska ju även placeras en pool så jag kan bada när de e varmt och skönt ute när jag vill !! Jippi..

Nu får jag banemej sova vidare man vet aldrig när lillebror väcker hela huset imorgon.
GODNATT


Kommentarer
Postat av: solan

vad bra att ta med sig gåstolen till andys.det behöver du nog.än bara se nereifrån kan ju inte vara kul jämt

2010-01-09 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0